06.12.2015 r. Stań się idealnym pracodawcą W dzisiejszych realiach rynku pracy, zrekrutowanie naprawdę dobrych kandydatów, to trudne zadanie. Dzisiejszy wpis o tym, jak być idealnym pracodawcą ale...
29.11.2015 r. Mity na temat motywacji w pracy O motywacji pracowników pisze się wiele, również na tym blogu. W dzisiejszym wpisie angażowanie pracowników zostanie poruszone z perspektywy mitów na...
29.11.2015 r. Jak utrzymać poziom motywacji w okresie przedświątecznym? Święta Bożonarodzeniowe za pasem. Pracownikom zaczyna udzielać się przedświąteczny nastrój; myśli skupione są...
29.11.2015 r. Ogłoszenie o pracę w polityce employer branding (część I) Dzisiaj kolejny wpis o kreowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku. Czy ogłoszenie o pracę może mieć...
22.11.2015 r. Powody, dla których pracownicy rezygnują z zatrudnienia w Twojej firmie W zasadzie każde odejście pracownika z firmy jest zjawiskiem negatywnym, w szczególności kiedy mówimy...
22.11.2015 r. Rekruter – podstawa strategii employer branding Budowanie silnego employer branding to wyzwanie współczesnych firm, które stawiają na innowacje i rozwój...
22.11.2015 r. Powody dla których warto zlecać projekty rekrutacyjne „na zewnątrz” Czy projekt rekrutacyjny realizowany „własnymi siłami” przez daną firmę będzie projektem zrealizowanym lepiej...
15.11.2015 r. Wiedza o rynku pracy – podstawa employer branding w firmie rekrutacyjnej Czy budowanie employer branding możliwe jest bez znajomości rynku pracy? Zasadniczo nie. Nie można zbudować marki...
15.11.2015 r. Wizerunek firmy doradztwa personalnego, czyli hr employer branding W dzisiejszym wpisie kontynuujemy temat dotyczący wizerunku firmy rekrutacyjnej. Jest to skrót najważniejszych...
15.11.2015 r. Czego kandydaci oczekują od ogłoszeń o pracę? Ogłoszenie o pracę to wizytówka firmy, która je opublikowała. To często pierwszy kontakt firmy z potencjalnymi...
08.11.2015 r. Jak skutecznie demotywować zespół? Dzisiaj kolejny wpis związany z motywowaniem pracowników. Zagadnienie o tyle ważne, gdyż zaangażowany pracownik jest najcenniejszym typem pracownika.