03.05.2016 r. Przeprowadzka za pracą? Czemu nie? Zmiana pracy pociągająca za sobą przeprowadzkę do innego miasta to scenariusz, który bierze pod uwagę coraz więcej Polaków. Okazuje się, że pod...
28.04.2016 r. Chcesz naładować baterie? Wyrzuć smartfona! Godziny do rozpoczęcia weekendu majowego są już policzone. Wizja dodatkowych wolnych od pracy dni wypełnionych...
26.04.2016 r. Zła decyzja rekrutacyjna może słono kosztować Każdy proces rekrutacyjny postrzegany jest przez pracodawcę jako lokata kapitału, która w dłuższej perspektywie...
24.04.2016 r. Outsiderzy z działu IT Na temat szeroko pojętej profesji informatyka narosło wiele stereotypów. Wyalienowani, niechętni do pomocy, odnoszący się z wyższością – to tylko...
21.04.2016 r. Zatrudnianie przez polecanie. Co warto wiedzieć o pracowniczych programach... Czy istnieje sposób na szybką, skuteczną i niewymagającą dużych nakładów finansowych rekrutację? Te warunki...
19.04.2016 r. Programy onboardingowe, czyli wprowadzanie na pokład nowego pracownika Udało ci się zrekrutować idealnego pracownika? Zapewne dobrze wiesz, że to dopiero początek drogi. Według badań...
17.04.2016 r. Trudna relacja z szefem. Problem pracownika czy całej firmy? Najwięcej zawałów i wylewów ma miejsce w poniedziałki rano. Przypadek? To właśnie wtedy tysiące ludzi szykuje...
13.04.2016 r. Specyfika informatyka, czyli jak zatrzymać w firmie specjalistę IT Pracodawcy, którzy w ostatnim czasie stanęli przed koniecznością zatrudnienia na wolne lub nowoutworzone...
12.04.2016 r. Najbardziej zaskakujące benefity w branży technologicznej Jak zatrzymać najlepszych pracowników IT w firmie? Sprawić, by po prostu chcieli u nas pracować! Organizacje...
10.04.2016 r. Exit Interview, czyli jak nie spalić za sobą mostów Opuszczenie firmy, wszystko jedno, czy przez cennego specjalistę czy szeregowego pracownika, to dla pracodawcy zawsze...
06.04.2016 r. Sprawdzasz kandydatów w Social Media? Ryzykujesz W ostatnich latach rola mediów społecznościowych w podejmowaniu decyzji HR-owych stała się czymś niemal...
05.04.2016 r. Pierwsze wrażenie ma znaczenie „Nigdy nie dostaniesz drugiej szansy, żeby zrobić pierwsze wrażenie” – głosiło w latach 80. hasło reklamowe jednego z wciąż popularnych...