Lista stanowisk

Internet - E-commerce

Administrator sklepów internetowych

Administrator Sklepów Internetowych odpowiada za ich poprawne funkcjonowanie. Zajmuje się aktywnością na forach tematycznych czy firmowym fanpage'u a także marketingiem internetowym. Oprócz tego wprowadza nowe produkty do sklepów i jednocześnie nawiązuje kontakty z klientami drogą telefoniczną bądź mailową. Dodatkowo prowadzi magazyn i pilnuje wszystkich rozliczeń a także przygotowuje wszelkie dokumenty dla działu księgowości. czytaj więcej...

Informatyk

Jest to specjalista, który zajmuje się tworzeniem, przekształcaniem a także przekazywaniem różnych danych za pośrednictwem programów komputerowych. Do jego obowiązków należy, m.in.: usuwanie usterek sprzętu czy oprogramowania w celu zapewnienia ciągłości pracy, wdrażanie nowych programów, obługa sieci komputerowej oraz jej zabezpieczenie, wszelkie aktualizacje oprogrmowań oraz administrowanie specjalistycznymi systemi informatycznymi. czytaj więcej...

Kierownik Projektu

Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku zależy głównie od danego projektu. Kierownik odpowiada za powstanie a także efekt końcowy projektu. Kontroluje wszelkie zadania związane ze zleceniem, harmonogramuje je i dba o sprawną realizację. Dodatkowo określa potrzeby do wykonania projektu, przygotowuje pełną dokumentację projektową do katalogów a także pozostałych materiałów promocyjnych. Oprócz tego prowadzi bieżący monitoring wszystkich postępów projektu a także współpracuje z poddostawcami i firmami kooperującymi. Wspólnie z zarządem może udzielać szkoleń. czytaj więcej...

Koordynator Projektu

Jest to osoba, która zajmuje się koordynacją oraz nadzorem technicznym nad danym projektem. Do jego zadań należy przygotowywanie umów, protokołów odbioru, zamówień a także nawiązywanie współpracy z klientami. Oprócz tego sprawuje kontrolę nad pracami podwykonawców mając na względzie obowiązujące wymogi a także przygotowuje zestawy danych dotyczących dostarczanych usług czy wyrobów. Dodatkowo uczestniczy w różnego rodzaju testach. Zazwyczaj są to projekty finansowe. czytaj więcej...

Pozycjoner Stron Internetowych

Pracownik na tym stanowisku odpowiada za wykonywanie wielu czynności związanych z podniesieniem pozycji danej strony internetowej w rankingu wyników jednej z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Jego działanie ma na celu zmaksymalizowanie współczynników oglądalności powierzonej witryny co wiąże się ze zwiększeniem zysków firmy do której należy witryna. Zazwyczaj pozycjonowanie dotyczy stron promujących jakąś markę bądź działalność zarobkową. czytaj więcej...

SEO Copywriter

Taki pracownik odpowiada za redagowanie różnych treści na potrzeby stron internetowych. Teksty SEO (Search Engine Optimization) zwykle są wykorzystywane do pozycjonowania witryn. Bywa, że osoby zajmujące się tym, pracują również nad ważnymi artykułami dla realnych użytkowników. Dodatkowo teksty SEO mają za zadanie przykuć uwagę odbiorcy i sprawnie promować daną stronę. Zazwyczaj zlecane teksty muszą zwierać wymagane frazy, opisy lub kluczowe słowa wskazane przez zleceniodawcę. czytaj więcej...

Specjalista ds. E-commerce

Pracownik na tym stanowisku zajmuje się nadzorem oraz koordynowaniem procesów dotyczących dystrybucji usług i produktów wykorzystując narzędzie e-commerce (handel elektroniczny, odbywa się z wykorzystaniem internetu i urządzeń elektronicznych). Taki Specjalista wdraża i jednocześnie obsługuje system sprzedaży w internecie. Dodatkowo odpowiedzialny jest za tworzenie dokumentacji dla operacji transakcji wykonywanych dzięki narzędziom systemu e-commerce. Oprócz tego kontroluje jego funkcjonalność, zapewnia wsparcie techniczne dla klientów i udziela szkoleń dla pracowników firmy. czytaj więcej...

Specjalista ds. e-marketingu

Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się implementacją oraz koordynowanie projektami marketingowymi danej firmy w internecie. Odpowiada także za tworzenie mailingów, newsletterów ale także kampanii reklamowych, jednocześnie analizując efektywność podejmowanych rozwiązań. Do jego obowiązków należy również koordynowanie zadań w obszarze mediów społecznościowych oraz bieżące sprawdzanie trendów e-marketingowych i proponowanie co raz to nowszych metod. Często zajmuje się dodatkowo współpracą z wszelkimi agencjami reklamowymi, działami sprzedaży czy grafikami. czytaj więcej...

Specjalista ds. IT

Osoba na tym stanowisku zajmuje się pełnym wsparciem technicznym użytkowników ale także konfiguracją i instalacją sprzętu oraz oprogramowania. Oprócz tego instaluje pełne okablowania jak i również konfiguruje sieci LAN i WAN. Dodatkowo odpowiedzialny jest za wybór jak i zakup oprogramowania, sprzętu oraz usług teleinformatycznych. Odpowiada także za prowadzenie całej ewidencji i rozliczanie wcześniejszych zakupów oraz udziela pomocy przy wielu pracach z działu IT. czytaj więcej...

Specjalista ds. SEM, SEO

Specjalista od SEM i SEO w gruncie rzeczy zajmuje się niemal tym samym co pozycjoner stron internetowych. Cała jego praca odbywa się wirtualnie i ma na calu zmaksymalizowanie współczynników oglądalności danej strony za czym idzie zwiększenie zysków firmy, która zleciła to zadanie. Zwykle dotyczy to stron promujących daną markę lub stron komercyjnych. czytaj więcej...

Specjalista ds. Tworzenia Dokumentacji Technicznej

Pracownik na tym stanowisku zajmuje się tworzeniem dokumentacji technicznej. Do jego zadań należy opracowywanie wielu schematów, wykazów czy planów, które opisują budowę oraz cechy konstrukcji, produktów itp. Dodatkowo przeprowadza analizy danych technicznych opisywanych produktów. Wyszukuje usterki, ewentualne błędy a także potencjalne ataki zagrażające bezpieczeństwu użytkowników czy ubytki w funkcjonalności. Zobowiązany jest również do sporządzania raportów dotyczących swojej pracy. Oprócz tego współpracuje z projektantami i twórcami produktu. czytaj więcej...

Traffic Manager

Traffic Manager w swojej pracy zajmuje się śledzeniem ruchu na stronie internetowej. Stale monitoruje przemieszczania się użytkowników, ilość odwiedzin na stronie a także popularności poszczególnych treści. Oprócz tego bada również częstotliwość występowania poszczególnych słów kluczowych, które kierują użytkowników na witrynę z wyszukiwarki internetowej. Dodatkowo taki pracownik opracowuje skrupulatnie różne statystyki i raporty, na podstawie których administratorzy strony mogą podjąć pewne modernizacje czy zmiany w jej pozycjonowaniu. czytaj więcej...