Stanowisko Specjalista ds. e-marketingu

Charakterystyka stanowiska

Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się implementacją oraz koordynowanie projektami marketingowymi danej firmy w internecie. Odpowiada także za tworzenie mailingów, newsletterów ale także kampanii reklamowych, jednocześnie analizując efektywność podejmowanych rozwiązań. Do jego obowiązków należy również koordynowanie zadań w obszarze mediów społecznościowych oraz bieżące sprawdzanie trendów e-marketingowych i proponowanie co raz to nowszych metod. Często zajmuje się dodatkowo współpracą z wszelkimi agencjami reklamowymi, działami sprzedaży czy grafikami.

Wymagania

Pracownik na tym stanowisku powinien legitymować się wyższym wykształceniem, najlepiej informatycznym, marketingowym lub ekonomicznym. Ważne jest również doświadczenie kandydata, zwykle wymaga się kilkuletniej praktyki zawodowej z zakresu marketingu internetowego. Dodatkowo w procesie rekrutacji zwraca się uwagę na posiadaną wiedzę danej osoby, w tym przypadku ważna jest znajomość zasad SEO oraz narzędzia Google Analitics a także znajomość narzędzi marketingu online (Google+, Facebook, YouTube, Vimeo). Atutem na tym stanowisku będzie na pewno łatwość w tworzeniu tekstów, znajomość języka angielskiego a także znajomość programów graficznych typu: Photoshop czy Corel.

Warunki pracy

Jest to praca, której obowiązki wykonuje się zwykle w siedzibie firmy w wyznaczonym gabinecie lub biurze. Narzędziem pracy jest głównie komputer.

Możliwości zatrudnienia

Zatrudnienie można znaleźć w firmach posiadających dział marketingowy. Zatem obejmuje to wszystkie przedsiębiorstwa niezależnie od branży, spełniające ten warunek.

Warunki finansowe

Wynagrodzenie zależne jest od posiadanych umiejętności, doświadczenia a także pozycji firmy.