Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Udzielanie odpowiedzi klientom poprzez identyfikowanie problemów, wyszukiwanie odpowiedzi, przeprowadzanie przez proces współpracy (komunikacja wyłącznie drogą mailową)
- Udział w międzynarodowych targach turystycznych/caravaningowych (Dusseldorf, Stuttgart, Berno...)
- Wsparcie w tłumaczeniu na język niemiecki
- Pomoc w ulepszaniu procesów i testowaniu aplikacji
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2 / C1 i angielskiego min. B2
- Doświadczenie w obsłudze klienta / wsparciu klienta (min. 1-2 lata)
- Umiejętność korzystania z aplikacji mobilnych
- Profesjonalizm, dobre umiejętności interpersonalne i zdolność do efektywnej współpracy z klientem
- Pro-aktywne podejście
- Gotowość do podróży zagranicznych (min. 20 dni w roku)
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
- Premię roczną
- Współpracę w oparciu o kontrakt B2B
- Pracę hybrydową w Warszawie (1-2 dni w biurze)
- Elastyczne godziny pracy(core hours 10-15)
- Wypłatę w PLN lub Euro