Wraz z rozwojem firmy TeamQuest postanowiliśmy wprowadzić udogodnienie dla osób poszukujących pracy. Dotychczas podczas aplikacji na ogłoszenie o pracę, bądź chęci udziału w procesie rekrutacyjnym, kandydat mógł załączyć swoje CV z dysku urządzenia, na którym przechodzi proces aplikacji. Obecnie kandydat ma możliwość aplikowania CV z rozwiązań chmurowych.
Dzięki dostępności rozwiązań chmurowych postanowiliśmy umożliwić kandydatom wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym przesyłając CV z usług działających w chmurze. Do usług tych należą Dropbox, OneDrive oraz Google Drive.
Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy zarówno komputerów stacjonarnych, notebooków jak i urządzeń mobilnych będą mogli w pełni uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych bez konieczności tracenia czasu na poszukiwanie miejsca, w którym przechowywany jest najbardziej aktualny dokument CV oraz umożliwi szybki proces aplikowania na ofertę pracy.