TeamQuest Blog

Możliwość aplikowania za pomocą usług działających w chmurze

Możliwość aplikowania za pomocą usług działających w chmurze

TeamQuest 31.03.2017 r.

Wraz z rozwojem firmy TeamQuest postanowiliśmy wprowadzić udogodnienie dla osób poszukujących pracy. Dotychczas podczas aplikacji na ogłoszenie o pracę, bądź chęci udziału w procesie rekrutacyjnym, kandydat mógł załączyć swoje CV z dysku urządzenia, na którym przechodzi proces aplikacji. Obecnie kandydat ma możliwość aplikowania CV z rozwiązań chmurowych.

CV Uploader - aplikacja online

Dzięki dostępności rozwiązań chmurowych postanowiliśmy umożliwić kandydatom wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym przesyłając CV z usług działających w chmurze. Do usług tych należą Dropbox, OneDrive oraz Google Drive.

Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy zarówno komputerów stacjonarnych, notebooków jak i urządzeń mobilnych będą mogli w pełni uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych bez konieczności tracenia czasu na poszukiwanie miejsca, w którym przechowywany jest najbardziej aktualny dokument CV oraz umożliwi szybki proces aplikowania na ofertę pracy.

Najnowsze oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Szukasz pracownika IT?

Dostarczymy Ci najlepszych specjalistów z branży IT. Wyślij zapytanie

Wyrażam zgodę TeamQuest Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych TeamQuest, w tym na kontaktowanie się ze mną w formie połączenia telefonicznego lub środkami elektronicznymi.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest TeamQuest Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-814), ul. Miedziana 3a/21, zwana dalej „Administratorem".
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie przetwarzania przez nas Twoich danych, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Do Twojej dyspozycji jest pod adresem e-mail: office@teamquest.pl.
W jakim celu i na jakiej podstawie będziemy wykorzystywać Twoje dane? Dowiedz się więcej