Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Identyfikacja i pozyskiwanie potencjalnych klientów poprzez różne kanały, w tym badania rynku, sieciowanie, konsultacje branżowe itp.
- Znajdowanie odpowiednich punktów kontaktowych
- Budowanie i dbanie o relacje z klientami Identyfikacja i pozyskiwanie potencjalnych klientów poprzez różne kanały, w tym badania rynku, sieciowanie, konsultacje branżowe itp.
- Znajdowanie odpowiednich punktów kontaktowych
- Budowanie i dbanie o relacje z klientami poprzez aktywne kontaktowanie się z nimi, inspirowanie, prezentacje usług oraz dostarczanie wartościowych informacji i rozwiązań.
- Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań, dostosowanych do ich wymagań i oczekiwań.
- Współpraca z zespołem sprzedażowym - umawianie spotkań handlowych
- Codzienna praca z CRM, aktualizacja i rozwój bazy kontaktów
- Praca na dedykowanych kampaniach marketingowo-sprzedażowych
Oczekiwania:
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży, preferowana znajomość branży szkoleniowej.
- Proaktywność i własne inicjatywy usprawniające sprzedaż
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Swoboda w kontaktowaniu się i nawiązywaniu kontaktu z klientem przez telefon, e-mail i media społecznościowe
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Zorientowanie na osiąganie celów i wyników.
- Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista i standardy obsługi klienta.
- Znajomość narzędzi typu CRM.
Proponujemy:
- Pracę w dynamicznym i profesjonalnym środowisku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach.
- Niekorporacyjne środowisko pracy i przyjazna atmosfera
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2/C1)