Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej oprogramowania dla biznesu.
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi online i offline, w tym reklamą w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem, SEM/SEO itp.
- Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości.
- Planowanie i organizacja udziału firmy w konferencjach branżowych, targach oraz wydarzeniach networkingowych.
- Opracowywanie materiałów marketingowych, takich jak broszury, prezentacje, case studies itp.
- Zarządzanie budżetem marketingowym i monitorowanie efektywności działań.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem biznesem lub pokrewne).
- 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Marketing Managera, preferowana branża oprogramowania lub technologiczna.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Znajomość narzędzi i technik marketingowych, w tym Google Analytics, CRM, CMS, itp.
- Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego.
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe zdolności organizacyjne.
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ambitnych projektów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity, takie jak dopłaty do lunchu, darmowa kawa, owoce, darmowy karnet sportowy oraz miejsce parkingowe.