Na wstępie, dla ludzi którzy nie wiedzą czym jest społeczność Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży. Napiszę krótko, jest to dla mnie najlepsze miejsce dla ludzi, którzy chcą rozwijać kompetencje, które dotyczą sprzedaży.
Ja pierwszy raz trafiłem dzięki temu, że trafiłem w szeregi TeamQuest Sp. z o.o. - Rekrutacja IT, to właśnie tu dowiedziałem się o tej społeczności i chodzę na każde spotkanie, chyba, że kalendarz nie pozwala.
Przejdźmy do sedna, bo nie będzie tu o mnie, a o FINALE 2020, który co prawda był tylko on-line i tak zrobił na mnie wielkie wrażenie. Dlatego post, o który prosił Marcin Grela, to trochę za mało ale po kolei.
Rafal Mazur - JEDI - tricki dla psychiki. Co ciekawe, nigdy do tego nie przykładałem wagi, jednak po wystąpieniu Rafała zastosuję trening koncentracji horyzontalnej wzroku oraz trening mięśni twarzy. Powiem, że jak jechałem zaraz po finale samochodem, jakoś bez większego myślenia robiłem dziwne miny i w sumie czuje mikro zakwasy na twarzy :)
Alek Cierniewski - Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację? Przedstawiciel społeczności na scenie z ekspertami. Przyznam szczerze, że byłem bardzo pozytywnie zaskoczony i z każdą minutą wykładu nie mogłem się doczekać wprowadzenia zmian o których mówił w naszej organizacji. Coś, co czasami wydaje się oczywiste, tak naprawdę takie nie jest. Jak tylko wykonam ćwiczenie o którym mówił na koniec na 100%, napisze i dam znać jak poszło.
Tomasz Zagdan - "Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem" czyli 10 tysięcy pustych obietnic. Przyznam szczerze, że od pierwszego spotkania z Tomkiem jestem jego promotorem, czego wynikiem była możliwość powiedzenia kilku słów na noworocznym spotkaniu. I tak Tomek kolejny raz dał rade. To, co będę mógł dołożyć do Analizy Win-Loss to właśnie Customer Advisory Board będący kolejnym elementem, który nie będzie na pewno łatwy i szybki we wdrożeniu, jednak zrobię wszystko żeby się to u nas został wdrożony.
Szymon Negacz - Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam. Człowiek który stworzył dla Marcin Grela nową markę osobistą na IN, myślę, że nie raz Andrzej dostanie zapytanie o fotowoltaikę, a o marketing będzie dzwonił Radosław Żemło żeby Andrzej został twarzą nowej kampanii Colubusa :D. Oczywiście nie było tylko żartów z Tipów które dał nam Szymon, zapamiętam przedstawienie minimum 3 propozycji dla Klienta oraz przedstawienie całego procesu jeszcze przed podejściem do negocjacji.
Tristan Tresar - ...OS, czyli ...Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania... - jak dla mnie kur.. dał radę cytując jego słowo, które też mi się zdarza używać żeby podkreślić emocje :) Wiem z sesji networkingowej, że dla osób które nie widziały wcześniejszego wystąpienia tristna z marca, mogły mieć problemy ze zrozumieniem (dlatego warto być z nami co miesiąc). Sam polecałem Radio Algorytmia oraz zapoznanie się z podejściem Tristana, żeby łatwiej zrozumieć jego wystąpienie. Ja mam nadzieje że co roku będę miał ten problem żeby rozdzielać premie :)
Ania Jakubowski - Jak być skutecznym i nie zwariować? - Dziękuję za to, że pokazała mi jak wiele godzin życia, uczenia się, rozwijania i sprzedawania, które jest moją pasją i mogę to robić z przyjemnością. Potwierdzam też tezę żeby jak najdłużej dbać o aktywność fizyczną i umysłową, gdyż mój sąsiad (94 lata) powiedział mi: "Rafał, pamiętaj, żeby całe życie coś robić - moment w kiedy nie będę miał co robić, będzie moim ostatnim dniem."
Oczywiście poza wartością ze sceny był też networking, trafiłem do ciekawego pokoju i poczułem się jak na prawdziwym spotkaniu. Dziękuje całej ekipie Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży za stworzenie takiego wydarzenia on-line, za którym będę tęsknił - ten dzień minął tak szybko że o 18 kiedy musiałem wyjść z afteru to było mi szkoda się rozłączać. Wielki ukłon za organizacje dla Marcin Grela oraz Aneta Puławska za pomysł, realizacje, za super studio dla Małgorzata Czernecka oraz Ireneusz Biliński
Dziękuję jeżeli ktoś znalazł czas na przeczytanie tego artykułu. Do zobaczenia w lutym, mam nadzieję, że na żywo a jak nie to on-line.