Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Projektowanie przebiegu rozgrywki, zdarzeń, rozmieszczanie wrogów itp.
- Projektowanie i tworzenie poziomów (white boxing) w celu zdefiniowania rozgrywki
- Praca iteracyjna w celu uzyskania jak najlepszej jakości rozgrywki
- Balansowanie gameplay'u na mapie - czyli ilości i rodzaju jednostek, konstrukcji terenu, rozmieszczeniem dodatkowych mechanik na podstawie własnej wiedzy oraz feedbacku
Oczekiwania:
- Ukończony przynajmniej jeden projektu komercyjnego
- Sumienne podejście do wykonywanych zadań
- Umiejętność wcielania w życie swoich pomysłów
- Podstawowe wyczucie przestrzeni i kompozycji
- Projektowanie i balansowanie poziomów w grach z kamerą "top down view"
- Dobra znajomość Unity i procesu produkcyjnego gier
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętna organizacja swojej pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Zamiłowanie do branży gamedev
Oferujemy:
- Wynagrodzenie i rodzaj umowy zależne od doświadczenia i umiejętności
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
- Biuro w centrum Warszawy lub w centrum Rzeszowa
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w Level Art
- Doświadczenie jako Game Designer
- Doświadczenie w Narrative Design