Realizowane zadania:
- Rozwijanie sprzedaży i budowanie długofalowych relacji z klientami w branży IT, ze szczególnym uwzględnieniem technologii Auto ID
- Samodzielne prowadzenie całego cyklu sprzedażowego - od pozyskania klienta, przez negocjacje, aż po finalizację kontraktów
- Doradztwo produktowe i technologiczne - również w czasie spotkań z klientami (online i bezpośrednio)
- Prezentowanie oferty firmy oraz reprezentowanie marki z zachowaniem wysokich standardów jakości
- Zarządzanie relacjami z aktualnymi klientami oraz dbałość o ich satysfakcję i retencję
- Aktywne współtworzenie strategii sprzedażowej - we współpracy z dostawcami sprzętu IT
- Udział w projektach badawczo-rozwojowych (R&D) oraz rozwijanie nowych kanałów sprzedaży
- Prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań handlowych - prognozowanie wyników, analiza i CRM (enova)
- Stałe poszerzanie kompetencji - udział w szkoleniach i warsztatach
Oczekiwania:
- Min. 3-letniego doświadczenia w sprzedaży i prowadzeniu projektów w branży IT
- Znajomości zasad skutecznej sprzedaży i budowania relacji B2B
- Rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i samodzielności w finalizowaniu transakcji
- Wysokiej kultury osobistej, nienagannej prezencji i pozytywnej postawy
- Biegłości w języku angielskim (komunikacja z zagranicznymi dostawcami)
- Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i samodzielności
- Praktycznej znajomości MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Prawa jazdy kat. B (część pracy w terenie)
Firma oferuje:
- Umowę o pracę na pełny etat (z docelową umową na czas nieokreślony)
- Stałe, konkurencyjne wynagrodzenie + system premiowy
- Pracę w trybie zdalnym z elastycznymi godzinami
- Udział w innowacyjnych projektach z międzynarodowymi producentami sprzętu IT
- Narzędzia pracy: służbowy samochód (również do użytku prywatnego), karta paliwowa, budżet na hotele
- Prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Możliwość realnego wpływu na kierunek działań firmy i rozwój oferty
Dodatkowe atuty:
- znajomość lub doświadczenie w obszarze Auto ID