Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Odpowiedzialność za wszystkie prace wykonywane przez organizację wsparcia
- Odpowiedzialność za procesy/narzędzia wsparcia oraz ich wdrożenie, dokumentację i ciągłe doskonalenie
- Obsługa awaryjnych zgłoszeń wsparcia w godzinach pracy (telefon dyżurny)
- Obsługa przychodzących zgłoszeń wsparcia produktu w Jira Service Desk do momentu rozwiązania
- Wyjaśnianie przychodzących zgłoszeń wsparcia i upewnienie się, że wszystkie wymagane informacje są dostępne
- Odtwarzanie zgłoszeń wsparcia przed przekazaniem ich zespołom deweloperskim i pomoc w znalezieniu tymczasowych lub stałych obejść
- Pomoc zespołom deweloperskim w interakcji z klientami, w tym w debugowaniu, gromadzeniu informacji itp.
- Ścisła współpraca z właścicielami produktów w celu zapewnienia prawidłowego priorytetu, harmonogramu i potrzeby wydawania aktualizacji konserwacyjnych
- Ułatwianie cyklicznych spotkań dotyczących statusu wsparcia z klientami (w miarę potrzeb)
- Utrzymywanie i aktualizowanie dostępu klientów, informacji kontaktowych i wykorzystania wersji oprogramowania (Inwentarz wersji oprogramowania na Confluence)
- Utrzymywanie strony internetowej wsparcia
- Udział w forach użytkowników BECS/BBE
- Tworzenie i dystrybucja licencji produktu dla klientów
- Bieżące śledzenie naszych produktów, powiązanych produktów i technologii
- Udział w przeglądach zmian w dokumentacji dla klientów (podręczniki użytkownika, białe księgi, notatki wydania)
- Bycie ambasadorem firmy i dostarczanych produktów
- Bycie częścią dyżuru 24/7, jeśli jest to uzgodnione z kierownikiem.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 3-5 lat doświadczenia w dziedzinie elektroniki komputerowej i/lub telekomunikacji.
- Doświadczenie w utrzymaniu, optymalizacji i rozwijaniu usług sieciowych we współpracy z wewnętrznymi lub zewnętrznymi klientami/użytkownikami [preferowana praca z urządzeniami Cisco, Juniper lub Nokia]
- Szeroka wiedza na temat technologii sieciowych, protokołów i ogólnych koncepcji, szeroka i praktyczna/warsztatowa wiedza
- Wymagane doświadczenie w mikrokomputerach i obsłudze sprzętu/oprogramowania telekomunikacyjnego
- Doświadczenie w pracy z produktami Cisco, Juniper, Nokia
- Certyfikacja Cisco (np. CCNP, CCNA) lub równoważna certyfikacja innych dostawców
- Dobre umiejętności organizacyjne, analityczne, niezawodność, skrupulatność, umiejętności interpersonalne oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest dużą zaletą
- Znajomość procesów wsparcia stosowanych przez dostawców usług telekomunikacyjnych pierwszego poziomu jest dużą zaletą
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Hybrydowy tryb pracy
- Skandynawska kultura równowagi między pracą a życiem oraz styl zarządzania
- Centralna lokalizacja biura z łatwym dostępem do transportu publicznego
- Bezpłatny dostęp do siłowni
- Parking dla rowerów / prysznice w budynku biurowym z sklepami i restauracjami
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Międzynarodowe podróże dla tych, którzy je lubią
- Będziesz częścią rozwoju produktu o kluczowym znaczeniu dla misji / wysokiej dostępności / klasy telekomunikacyjnej
- Nauczysz się "procesów biznesowych" stosowanych przez udane otwarte operatorów sieci w Europie Zachodniej/Północnej