Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Udział przy wdrożeniu jednego z systemów informatycznych Spółki
- Nadzór, parametryzacja modułów i procesów około systemowych
- Analiza potrzeb biznesowych i współpraca z przedstawicielami Spółki i wykonawcą, w celu wypracowania optymalnego rozwiązania wdrażanego narzędzia
- Identyfikowanie wpływu wdrażanego narzędzia na około istniejące procesy biznesowe
- Identyfikowanie od strony biznesowej procesów wymiany danych pomiędzy wdrażanym narzędziem a innymi obszarami Spółki
- Identyfikacja od strony biznesowej danych, które zasilą wdrażane narzędzie
- Analizowanie produktów końcowych innych zespołów, pod kątem ich wpływu na całość systemu
- Udział w pracach zespołu celem zapewnienia właściwego zakresu, jakości i postęp prac
- Weryfikacja merytoryczna prac zespołów
- Koordynacja współpracy z wykonawcą/kierownikiem projektu po stronie zamawiającego w zakresie zgłoszeń dotyczących rozwoju i wdrożenia systemu
- Prowadzenie warsztatów analitycznych (m.in. koordynowanie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie scenariuszy testowych, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej)
- Zaangażowanie w koordynację prac zespołów biznesowych
- Nadzór nad realizacją prac zespołów biznesowych
- Tworzenie dokumentacji analitycznej, dbałość o jej spójność i kompletność
- Uruchamianie, testowanie wdrożonych rozwiązań w zakresie biznesu
- Diagnozowanie problemów z aplikacją
- Praca z dokumentacją
- Współpraca przy szkoleniach użytkowników oraz wsparcie ich w użytkowaniu aplikacji
- Nadzór nad działaniem i wydajnością aplikacji po wdrożeniu
- Rozpoznawanie i analiza potrzeb biznesowych w obszarze Biura w zakresie informatycznym
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane Zarządzanie i Ekonomia, ale mogą być także inne kierunki :))
- Doświadczenie w branży transportowej
- Doświadczenie przy układaniu rozkładów jazdy
- Około 2 lat doświadczenia na stanowisku administratora biznesowego aplikacji (osoba identyfikująca wymagania biznesowe, posiadająca znajomość parametryzacji biznesowej aplikacji)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Sprawne komunikowanie się w środowisku biznesowym i IT (współpraca z zespołami programistycznymi, testerami oraz użytkownikami końcowymi)
- Sumienność, odpowiedzialność, dokładność i umiejętność analitycznego myślenia
- Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
- Znajomość uwarunkowań zewnętrznych determinujących proces planowania przewozów
- Znajomość zasad organizacji przewozów kolejowych
Firma oferuje:
- Umowę o pracę, B2B bądź Umowę Zlecenie
- Pracę w szybko rozwijającym się zespole ceniącym samodzielność, otwartość i kreatywność
- Pracę hybrydową
- Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich
- Benefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń
- Dofinansowanie do wczasów
- Wsparcie aktywności sportowych - drużyny firmowe
- Dodatkowy dzień wolny w roku :)
- Premie kwartalne i premie uznaniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w dynamicznym środowisku
- Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon, monitor) - ale możesz też korzystać ze swoich narzędzi, jeśli tak preferujesz ;)
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole
- Niekorporacyjną atmosferę
Mile widziane:
- Praktyczna znajomość standardów oraz metodyk zarządzania projektami
- Znajomość języka SQL
- Wiedza z zakresu IT!