Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Udział w codziennych spotkaniach z odpowiednimi zespołami w firmie i z klientami
- Praca z klientami w celu zdefiniowania i zrozumienia wymagań oraz przypadków użycia
- Projektowanie usług i integracji, aby spełnić potrzeby klientów
- Przekazywanie zgłoszeń funkcjonalności i usterek do działu R&D
- Udział w planowaniu nowych funkcji i zapewnienie deweloperom zrozumienia, jak będą je wykorzystywać klienci
- Oszacowanie żądań klientów
- Dokumentacja dotycząca implementacji i dostosowania do konkretnych potrzeb klienta zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie w ramach zadań Zawodowych Usług
- Przeprowadzanie szkoleń dla klientów w ramach Zawodowych Usług
- Przeprowadzanie szkoleń w ramach programu szkoleniowego firmy dla klientów
- Planowanie i realizacja integracji systemów z innymi systemami OSS i BSS
- Samodzielne zarządzanie i realizacja projektów dla klientów
- Raportowanie czasu pracy w celu fakturowania
- Aktywne działania w celu zwiększenia interakcji z klientami, zarówno obecnymi, jak i nowymi
- Aktywna współpraca z wszystkimi innymi częściami organizacji w firmie w celu rozwijania kultury zespołowej pod względem nauki i wzajemnego kształcenia
- Ścisła współpraca ze wszystkimi możliwymi interesariuszami w firmie w celu zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży firmy
- Projektowanie rozwiązań
- Podstawowa znajomość topologii, technologii i przełączania/rutowania sieci szerokopasmowej/danych (MPLS, Ethernet, IP, PON, xDSL itp.)
- Strukturalna metodyka pracy
Oczekiwania:
- Min. licencjat w dziedzinie technologii lub pokrewnych
- Minimum 3 lata doświadczenia w podobnej organizacji
- Znaczące doświadczenie w odpowiednim obszarze technicznym (Sieci/FTTH/BSS itp.)
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint i inne)
- Znajomość sieci (IP, Ethernet, MPLS, PON, xDSL itp.)
- Doświadczenie w branży na podobnych stanowiskach
- Umiejętność prezentowania i wyjaśniania skomplikowanych, technicznych koncepcji i scenariuszy
- Dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim
- Dobre umiejętności komunikacyjne i nawiązywania kontaktów
- Umiejętności interpersonalne z pozytywnym podejściem
- Wysoka uczciwość
- Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
- Szybkie uczenie się z zastosowaniem strukturalnego podejścia
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno werbalne, jak i pisemne
- Osoba potrafiąca pracować zarówno w zespole, jak i samodzielnie
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Tryb hybrydowej pracy (część pracy zdalnej, część w biurze)
- Kultura pracy i zarządzania zrównoważonym stylem życia charakterystycznym dla skandynawskich krajów
- Skoncentrowanie na rozwoju osobistym i pracy zespołowej
- Centralna lokalizacja biura z łatwym dostępem do transportu publicznego
- Darmowy dostęp do siłowni
- Miejsce parkingowe dla rowerów / prysznice w budynku biurowym z dostępem do sklepów i restauracji
- Dodatkowe ubezpieczenie medyczne
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Możliwość międzynarodowych podróży dla osób, które je preferują
- Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe opracowanie rozwiązania, począwszy od analizy wymagań, poprzez implementację i testowanie, aż do dostarczenia funkcji końcowemu klientowi
- Będziesz częścią projektów krytycznych dla działalności / wysokiej dostępności / produktów telekomunikacyjnych o najwyższych standardach
- Będziesz korzystać z nowoczesnych narzędzi, platform i procesów (Git, Confluence, JIRA, Gerrit, CI/CD)
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z innymi firmami w naszym rynku
- Doświadczenie operacyjne w prowadzeniu działalności w organizacji matrycowej
- Doświadczenie w pracy międzynarodowej
- Planowanie i konfiguracja dużych sieci danych
- Systemy OSS/BSS w branży telekomunikacyjnej/datakomunikacyjnej
- Doświadczenie z narzędziami wspomagającymi takimi jak Jira i Confluence
- Integracja systemów