Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Udział w międzynarodowych i krajowych projektach integracji systemów informatycznych / wytwarzania oprogramowania, odpowiedzialność za:
- Pozyskiwanie wiedzy o potrzebach klienta we współpracy z przedstawicielami działów biznesowych
- Analizę technicznych możliwości ich realizacji
- Ścisłą współpracę z przedstawicielami IT klienta i działami wewnętrznymi firmy (w języku polskim i angielskim)
- Przygotowywanie oraz zarządzanie dokumentacją projektową
- Czuwanie nad standardami zarządzania jakością
- Dbałość o właściwy przepływ informacji w czasie wdrożenia/wytwarzania oprogramowania
- Dokumentowanie rozwiązań
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych
- Znajomość zagadnień bezpieczeństwa informacji
- Znajomość języka angielskiego
- Wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Sprawność w posługiwaniu się i tworzeniu dokumentacji
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym MS Office Project)
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy
Firma oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Udział w interesujących projektach
- Możliwość uczestnictwa w projektach zagranicznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pracę z otwartym zespołem
Dodatkowe atuty:
- Znajomość technologii webowych
- Znajomość zagadnień związanych z wytwarzaniem oprogramowania
- Znajomość metodyk zarządzania projektami PMI, PRINCE2 lub pokrewnych