Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- tworzenie, a także wdrażanie rozwiązań w oparciu o najnowsze technologie umożliwiające dystrybucję treści
- sugerowanie i wdrażanie nowych inicjatyw, w celu zwiększenia konwersji sprzedaży
- prowadzenie projektów E-Commerce nastawionych na pozyskiwanie przychodów w ramach obsługiwanych przez naszego klienta domen i zasobów
- planowanie, tworzenie oraz koordynacja kampanii promocyjnych wspierających sprzedaż, nadzór nad wskaźnikami dot. ruchu, współczynników konwersji oraz kształtem oferty
- raportowanie wyników sprzedaży oraz wskaźników efektywności
- optymalizacja istniejących serwisów internetowych, aplikacji oraz systemów sprzedażowych
Oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego (np. SALESmanago / Salesforce)
- znajomość zagadnień związanych z SEO i/lub Google Ads.
- znajomość narzędzi do analizowania efektów prowadzonych kampanii
- wiedza na temat UI / UX -znajomość trendów rynkowych w obszarze aplikacji mobilnych i serwisów internetowych
- umiejętność tworzenia wymagań biznesowych dla IT, briefów dla Webdesignerów oraz Mock Upów funkcjonalnych
- doświadczenie w prowadzeniu projektów w oparciu o Scrum.
- podstawowa wiedza techniczna pozwalająca na skuteczną komunikację z zespołem developerskim (serwery / sieć / aplikacje / języki programistyczne)
- mile widziane doświadczenie we współpracy z dystrybutorami, wydawnictwami, mediami.
- duże zaangażowanie w wykonywanie zadań, zorientowanie na cel, odpowiedzialność
Firma oferuje:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pracę w młodym i kreatywnym zespole
- dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku
- możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw
- atrakcyjny system premiowy
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B