Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w rozwiązywaniu problemów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług
- instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
- diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
- obsługa i koordynacja zgłoszeń serwisowych
- aktywna współpraca z innymi działami firmy
Oczekiwania:
- wykształcenie informatyczne lub pokrewne techniczne
- znasz podstawy zagadnień sieciowych
- wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux i Windows
- min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobre zdolności interpersonalne
- umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem
- prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych
Firma oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość udziału w innowacyjnych projektach
- dofinansowanie do zajęć sportowych
Mile widziane:
- znajomość podstawy zagadnień bazodanowych SQL
- doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub medycznej
- dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej pracy
- chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych
- otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności
- wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane obowiązki
- zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii