2016-12-25 13:22

Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik Zespołu HelpdeskWarszawa

Zadania:

  • Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
  • Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
  • Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
  • Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
  • Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
  • Optymalizacja działań zespołu wsparcia
  • Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
  • Bliska współpraca z zarządem

Wymagania:

  • Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
  • Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
  • Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
  • Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
  • Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Stabilny system zatrudnienia
  • Motywujący system premiowy
  • Niezbędny pakiet szkoleń
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Twarzą w twarz z oceną okresową
HR po pracy V
O upiększaniu CV
Jakie sygnały świadczą o tym, że pracownik zamierza odejść?
Ścieżki kariery czyli z mapą łatwiej dotrzeć do celu
Zobacz podobne oferty pracy