2017-06-15 13:22

Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik Zespołu HelpdeskWarszawa

Realizowane zadania:

  • Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
  • Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
  • Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
  • Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
  • Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
  • Optymalizacja działań zespołu wsparcia
  • Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
  • Bliska współpraca z zarządem

Wymagania:

  • Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
  • Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
  • Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
  • Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
  • Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Proponujemy:

  • Stabilny system zatrudnienia
  • Motywujący system premiowy
  • Niezbędny pakiet szkoleń
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak rekrutować kandydata dopasowanego do kultury organizacyjnej?
Jak odpowiedzieć na pytanie dotyczące relokacji?
Programy onboardingowe, czyli wprowadzanie na pokład nowego pracownika
Jak pokonać strach przed wystąpieniami publicznymi?
Top 10 języków programowania (część I)
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!