Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania
- Przyjazna współpraca z klientem
- Wspieranie rozwoju systemów
- Wsparcie użytkownika jako II linia wsparcia
Oczekiwania:
- Znajomość technologii Microsoft - Windows Server
- Znajomość SQL, Active Directory
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych (tzw. "bycie pod telefonem')
Proponujemy:
- Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - jedno, maksymalnie dwa spotkania
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- Komfortowe warunki pracy, bliska współpraca z przełożonymi, brak charakteru korporacyjnego
- Możliwości rozwoju, awansów
- Bogaty pakiet szkoleń
- Narzędzie niezbędne do pracy
Mile widziane:
- Znajomość HTML na poziomie pisania skryptów
- Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC)
- Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
- Posiadanie certyfikatów Microsoft (np. Microsoft, SQL, ININ itp.)