Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT) Warszawa

Formy umowy: B2B / Kontrakt

Opis stanowiska:

  • koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu infrastruktury informatycznej
  • wycena projektów serwisowych
  • nadzór nad magazynem części serwisowych
  • rozwój części związanej z autoryzowanym serwisem producentów
  • weryfikacja I modyfikacja oferty serwisowej
  • realizacja założonego targetu budżetu rocznego
  • obsługa klienckich umów abonamentowych
  • obsługa projektów dodatkowych
  • dosprzedaż (obsługa nowych funkcjonalności)
  • wsparcie eksperckie zespołu
  • organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk

Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
  • umiejętność nawiązywania i pielęgnowania dobrych relacji z Klientem (zwłaszcza z osobami na stanowiskach wyższego szczebla)
  • doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności interpersonalne
  • samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
  • realne możliwości rozwoju
  • pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na swoim rynku
  • niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy