Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Analiza i kwalifikacja zgłoszeń serwisowych wg procedur i standardów firmy
- Definiowanie wymagań w zakresie naprawy wad aplikacji
- Dokumentowanie wykonanej pracy zgodnie ze standardami firmy
- Zapewnienie klientom merytorycznego wsparcia, obsługa zapytań oraz udzielanie pomocy telefonicznej przy rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów oprogramowania
Wymagania:
- Znajomość zagadnień z obszaru kadr i płac
- Doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych lub usługach serwisowych systemów ERP
- Znajomość Microsoft T-SQL
- Znajomość Visual Basic Scripting
- Zaangażowanie, motywacja do pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Zdolności organizacyjne i analityczne
- Skuteczność w działaniu
- Dyspozycyjność
- Odporność na stres
- Prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie
- Ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
- Prywatną opiekę medyczną
- Program dodatkowych świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Dodatkowe atuty:
- Znajomość administracji bazą danych MS-SQL
- Znajomość Sybase Infomaker