Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Tworzenie, nadzór i realizacja kampanii efektywnościowych
- Optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii (współczynniki konwersji)
- Zwiększanie zasięgu strony www oraz jej statystyk
- Efektywne zarządzanie (planowanie, zakup, rozliczanie) budżetami reklamowymi
- Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale online
- Rekomendowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży i maksymalizacji współczynnika konwersji
Oczekiwania:
- Min. 3 lata doświadczenia w planowaniu i realizacji działań marketingowych online w branży eCommerce
- Praktyczna i biegła znajomość obsługi głównych platform reklamowych oraz narzędzi analitycznych (FB Ads, Google Ads)
- Doświadczenie w optymalizacji kampanii
- Praktyczna znajomość SEO
- Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu budżetem reklamowym
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Firma oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole
- Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw
- Możliwość zbudowania zespołu
- Biuro w centrum Warszawy
Mile widziane:
- Znajomość Salesmanago i CMS WordPress