Dla międzynarodowej firmy o zagranicznym kapitale, posiadające sieć sklepów fizycznych oraz online oferujących ekskluzywną bieliznę. Firmy, która we wszystkich swoich placówkach wprowadziła wielokanałowość sprzedaży, zwaną "Omnichannel Commerce', nowatorską technologię łączącą wszystkie kanały sprzedaży, które przenikają się jako jedna przestrzeń i umożliwiają profesjonalną obsługę Klienta wychodząc naprzeciw jego potrzebom. Dzięki temu pracownicy firmy na Polskim rynku, obsługujący dział IT mają możliwość zdobyć doświadczenie w interesujących technologiach wykorzystywanych przez firmę jak na przykład Sharepoint czy Microsoft Dynamics AX. Ponadto firma stawia na osoby ambitne i chętne do rozwoju, aby mogli wykorzystać te cechy i umożliwić pracownikom dalszy rozwój. Strategia biznesowa naszego Klienta zakłada na najbliższe 5 lat znaczący rozwój firmy poprzez otworzenie kolejnych 400 salonów i wejścia ze swymi produktami na całkowicie nowe rynki. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT IT Manager z językiem angielskim Szczecin

Formy umowy: Umowa o pracę B2B / Kontrakt

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z Country Managerami w ramach tworzenia i ustalania KPI
  • Współtworzenie rozwiązań sieciowo-serwerowych
  • Zarządzanie zespołem i współczynnikami KPI wraz z ich egzekwowaniem
  • Zarządzanie usługami zewnętrznymi
  • Planowanie i organizacja update'ów POS zlokalizowanych we wszystkich placówkach firmy
  • Planowanie procesów informatycznych
  • Tworzenie procedur dokumentacji
  • Dbanie o aplikacje oraz serwery z pozycji zarządzania
  • Zarządzanie procesem

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość technologii Fortinet, Sharepoint
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność planowania procesów informatycznych i zarządzania procesem
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w multikulturowym środowisku
  • Język angielski na poziomie min. C1

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o B2B z płatnym urlopem lub umowę o pracę
  • Możliwość wyboru ilości potrzebnych monitorów do pracy (w standardzie 2 panoramiczne)
  • Bardzo duże biurka z funkcją elektrycznego podnoszenia
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Parking pod biurem
  • Wyjazd do Danii w ramach wdrożenia i poznania Zarządu
  • Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych: możliwość wykorzystania funduszu na dowolne cele
  • Kuchnia wyposażona w ekspres do kawy, automat z wodą oraz słodkościami
  • Dodatkowe benefity:
    • Prywatna opieka medyczna (Medicover)
    • Karta Multisport
    • Rabaty pracownicze na produkty firmy
  • Imprezy firmowe
  • Szybki proces rekrutacyjny: 2 etapy
  • Uczestniczenie i realny wpływ na dalszy rozwój firmy - m. in. partycypowanie w dalszym rozwoju i powiększaniu zespołu

Mile widziane:

  • Znajomość technologii takich jak: AX, SQL
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Relacyjne bazy danych – dlaczego warto je znać?

Bitcoin – największe mity

Jak poprawić jakość snu, by być bardziej produktywnym

Awans – opłacalna alternatywa dla rekrutacji zewnętrznej?

Na co blog programiście?

Zobacz podobne oferty pracy