Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Zwiększanie sprzedaży w kanałach e-commerce na rynkach zagranicznych (na początek rynek niemiecki).
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych w kanałach cyfrowych (Google Ads, Meta, TikTok).
- Budowanie strategii ekspancji e-commece na nowe rynki zagraniczne
- Budowanie i zarządzanie zespołem marketerów - e-commerce.
Oczekiwania:
- Doświadczenie: Co najmniej 5 lat w e-Commerce, 2 lata w zarządzaniu zespołem.
- Znajomość ekosystemu Google: Ads, Analytics.
- Doświadczenie: W pracy z agencjami SEM/SEO, obsługa reklam Meta/TikTok, wdrażanie rozwiązań e-Commerce, współpraca z webdeveloperami i programistami.
- Umiejętności: Opracowywanie kampanii reklamowych, analiza danych (w szczególności google analytics i inne narzędzia do analityki marketingowej), zarządzanie zespołem.
- Język: Płynna znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie: Wyższe, preferowane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Biznes.
Oferujemy:
- Umowa o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w firmie działającej na międzynarodowych rynkach.
- Pakiet benefitów.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość języka niemieckiego.
- Znajomość przepisów prawnych dot. sklepów internetowych, mile widziane doświadczenie na rynku niemieckim.