Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami
- Aktywne poszukiwanie klientów
- Kompleksowa realizacja zleceń z wysoką dbałością o terminowość
- Dbałość o wizerunek firmy
- Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
- Obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków
- Wsparcie administracyjne dotyczące wykonanych zleceń
Wymagania:
- Doświadczenie w branży logistycznej, w szczególności w spedycji międzynarodowej lądowej, morskiej i/lub lotniczej
- Znajomość obsługi giełd transportowych
- Poszukiwanie i pozyskiwanie kontrahentów
- Dobra znajomość języka angielskiego - mile widziany dodatkowy język
- Samodzielna organizacja pracy
Firma oferuje:
- Rozwój zawodowy w prężnie działającej firmie na rynku branży TSL
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne premie
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- Wsparcie doświadczonego zespołu
- Przyjazną atmosferę w pracy