Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Monitorowanie rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach na dostawy sprzętu IT
- Sprawdzanie aktualności dokumentacji niezbędnej podczas postępowań o zamówienie publiczne
- Analiza dokumentacji przetargowej w prowadzonych postępowaniach (Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do SIWZ - OPZ i projekty umów)
- Przygotowywanie ofert przetargowych i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów z Zamawiającym
- Monitorowanie złożonych ofert
- Nadzór i archiwizacja dokumentacji przetargowej
- Koordynowanie czynności związanych z zawieraniem umów
- Pomoc w bieżących pracach administracyjnych działu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (lub ostatni rok studiów) lub wyższe administracyjne (mile widziane kierunki związane z zamówieniami publicznymi)
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przygotowywaniem ofert w oparciu o wymogi dokumentacji przetargowej w zamówieniach publicznych
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz poruszanie się w zasobach internetowych Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Dokładność i rozwinięte umiejętności analityczne
- Sumienność i dyscyplina w działaniu
- Komunikatywność i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa zamówień publicznych (ustawa Prawo Zamówień Publicznych i powiązane akty prawne)
- Czynne prawo jazdy Kat. B.
Firma oferuje:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Umowę o pracę
- Przyjazne środowisko pracy