Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Przygotowanie makiet, assetów graficznych, implementacja canvasów, animacji i VFX dla UI,
- Przygotowanie rozwiązań zapewniających kompatybilność w produktach multi językowych,
- Ścisła współpraca z zespołem artystów i designerów w celu rozwiązywania wyzwań UI/UX.
Oczekiwania:
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku UI Artist lub Motion Designer, lub przynajmniej jednego ukończonego projektu komercyjnego,
- Portfolio przedstawiającego wysokiej jakości assety UI,
- Dobra znajomość Unity i procesu produkcyjnego gier,
- Umiejętność tworzenia optymalnych canvasów, animacji i VFX UI,
- Umiejętność dostosowania się do istniejącego stylu graficznego UI,
- Umiejętność adaptacji abstrakcyjnych konceptów na czytelne, zrozumiałe formy wizualizacji,
- Rozumienie ograniczeń technicznych, wyzwań sprzętowych i programowych,
- Zmysł artystyczny, przywiązanie do szczegółów i konsekwencji w wykonaniu,
- Samodzielność, umiejętność organizacji swojej pracy,
- Zapał do gamedevu,
- Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie.
Proponujemy:
- Wynagrodzenie i rodzaj umowy zależne od doświadczenia i umiejętności,
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy,
- Biuro w centrum Warszawy / możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16,
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze.
Mile widziane:
- Znajomość Doozy UI,
- Znajomość Houdini,
- Zdolności malarskie.