2016-12-25 09:37

Dla naszego klienta, firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji biznesowych i edukacyjnych, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant HelpdeskPoznań

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
  • Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • Bardzo dobra znajomości usługi Active Directory
  • Bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników,
  • Znajomość budowy sieci komputerowych
  • Umiejętność pracy z systemami do harmonogramowania zadań
  • Umiejętność szybkiej diagnozy problemów konfiguracyjnych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość systemów operacyjnych Mac OS X, Linux
  • Znajomość mobilnych systemów operacyjnych (iOS, Android)

Proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie uznaniowe)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Udział w konferencjach branżowych
  • Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

8 powodów, dla których tracisz szacunek pracowników
Związani pracą i miłością
W pułapce oceniania – błędy poznawcze popełniane przez rekruterów
Jak to się robi w Google? Sekret rekrutacyjny amerykańskiego giganta
Prace, które są lepsze, niż się Tobie może wydawać
Zobacz podobne oferty pracy