2016-10-08 09:37

Dla naszego klienta, firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji biznesowych i edukacyjnych, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant HelpdeskPoznań

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
  • Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania

Od kandydata oczekujemy:

  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • Bardzo dobra znajomości usługi Active Directory
  • Bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników,
  • Znajomość budowy sieci komputerowych
  • Umiejętność pracy z systemami do harmonogramowania zadań
  • Umiejętność szybkiej diagnozy problemów konfiguracyjnych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość systemów operacyjnych Mac OS X, Linux
  • Znajomość mobilnych systemów operacyjnych (iOS, Android)

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie uznaniowe)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Udział w konferencjach branżowych
  • Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Kilka rzeczy, których wykonywanie nie przynosi sukcesów dla rekrutera
Miary projektów rekrutacyjnych
5 tematów tabu w pracy, czyli o czym nie warto rozmawiać ze współpracownikami
Wideorekrutacje – trend czy chwilowa moda?
Grywalizacja czyli jak wygrać etat?
Zobacz podobne oferty pracy