Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Wsparcie klientów w dostarczaniu rozwiązań technicznych związanych z implementacją i rozwojem produktów firmy
- Koordynacja i wsparcie działań pierwszej linii wsparcia technicznego
- Rozwój i modyfikacja kodu po stronie klientów firmy
- Analiza działania systemu na podstawie dostarczonej dokumentacji i kodu źródłowego
- Realizowanie bieżącego wsparcia dla klientów w przypadku wystąpienia problemów technicznych
- Priorytetyzacja zadań
- Prowadzenie dokumentacji technicznej za pomocą narzędzi wewnętrznych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, kierunki informatyczne lub inne ścisłe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość języka polskiego
- Umiejętność czytania i rozumienia kodu
- Generalna znajomość kwestii związanych z bazami danych (PostgreSQL, MySQL)
- Generalna znajomość zagadnień związanych z rozwiązaniami sieciowymi (VPN, HTTP, FTP, Proxy)
- Wysokie zdolności analityczne
- Mocno rozwiniętej zdolności kompleksowego rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i doświadczenia
- Możliwość zdobywania doświadczenia w firmie będącej liderem w swojej branży
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Ciekawe i różnorodne projekty
- Współpracę z globalnymi klientami i partnerami firmy
- Atrakcyjny pakiet socjalny (benefity zdrowotne, sportowe itd.)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Jasny i przejrzysty system premiowy i ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Mile widziane:
- Znajomość Javy lub Pythona
- Znajomość języka rosyjskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku