Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju
- Analizowanie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
- Bieżące analizowanie rynku IT w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych oraz przewag konkurencyjnych
- Realizowanie planów marketingowych zgodnie z przyjętymi założeniami
- Budowanie spójnego wizerunku organizacji
- Współpraca z działem handlowym i tworzenie treści z zakresu content marketingu
- Koordynacja kampanii w social media
- Współpraca z partnerami biznesowymi
Oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Wykształcenia wyższego na kierunkach związanych z marketingiem
- Umiejętność kreatywnego podejścia do wyzwań
- Znajomość social media w tym Facebook i Linkedin
- Samodzielności, odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy oraz koordynacji prac zespołu
- Doświadczenie w marketingu B2B- warunek konieczny
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na kontakt z klientami zagranicznymi
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B
- Lekcje angielskiego
- Karta multisport
- Pakiet medyczny