Realizowane zadania:
- Zarządzanie kontami klientów w odniesieniu do zobowiązań kontraktowych (SLA Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, fakturowanie, rozstrzyganie sporów)
- Rozwój kont klientów w kategoriach rentowności
- Opracowywanie średnio i długookresowych planów sprzedaży oraz przygotowywanie strategii w celu ochrony, rozwoju i dywersyfikacji relacji z określoną grupą obecnych klientów
- Przeglądanie i raportowanie dotyczące utrzymania klientów, możliwości biznesowych i trendów rynkowych
- Budżetowanie, analiza marży
- Stały kontakt z klientami, w tym rozwijanie i pogłębianie długoterminowych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i pozyskiwaniu partnerów biznesowych
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, logistycznej
- Profesjonalne podejście do partnerów, dobra organizacja pracy, chęć realizacji celów
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz samodzielność w działaniu
- Znajomość Pakietu MS Office w stopniu średniozaawansowanym
- Biegła znajomość j. angielskiego (przynajmniej B2)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
- Kartę Multisport
- Liczne szkolenia wdrażające
- Bonusy okolicznościowe
- Wiele możliwości rozwoju
Mile widziane:
- Znajomość j. francuskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w Customer Service
Inne:
Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim :)