Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce;
- Rozwijanie funkcjonalności e-sklepu;
- Udział w ustalaniu polityki cenowej i mechanizmów promocji;
- Marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile);
- Wdrażanie rozwiązań w celu optymalizacji współczynnika konwersji, wzrostu sprzedaży produktów, zwiększenia retencji;
- Analiza wyników i raportowanie efektywności realizowanych działań;
- Opracowywanie strategii SEO i SEM we współpracy z agencją oraz Performance Specialist.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży e-commerce;
- Dobra znajomość narzędzi MS Excel / Google Sheets / Google Analytics / SALESmanago
- Praktyczna wiedza z zakresu aplikacji internetowych, UX, SEO, SEM;
- Znajomość marketingu afiliacyjnego;
- Doświadczenie w projektowaniu, analizie i usprawnianiu procesów biznesowych;
- Analityczne i strategiczne myślenie;
- Odpowiedzialność, dyscyplina pracy i zaangażowanie;
- Umiejętność negocjacji;
- Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów;
- Team-player attitude.
Oferujemy:
- Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży;
- Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż bardzo mocno stawiamy na rozwój osobisty;
- Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów;
- Elastyczne godziny pracy;
- Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach;
- Benefity pozapłacowe np. ubezpieczenie prywatne i grupowe, darmowe olejki, zloty firmowe organizowane co 2-3 miesiące;
- Praca zdalna lub hybrydowa w biurze;
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.