Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem u użytkowników.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz aplikacji systemowych.
- Współpraca z zespołem programistów.
- Telefoniczny kontakt z klientem.
- Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer)
- Dzielenie się wiedzą z innymi serwisantami.
Oczekiwania:
- Swoboda w porozumiewaniu się z klientami.
- Umiejętność analitycznego myślenia i podchodzenia do problemów w nieszablonowy sposób.
- Umiejętność dokumentowania incydentów serwisowych - budowanie bazy wiedzy i korzystanie z tej bazy.
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość programów rejestrujących obraz, dźwięk, wycinki.
- Dobra znajomość systemu Windows.
- Znajomość funkcjonowania programów sieciowych - jak działa relacja pomiędzy klientem a serwisem i bazą danych.
Firma oferuje:
- Współpracę długofalową.
- Zatrudnienie w oparciu o B2B lub UoP.
Dodatkowe atuty:
- Podstawowa znajomość lub chęć poznania baz danych MS SQL i Postgres.