Opis stanowiska:
- Wsparcie 2 i 3 linii dla użytkowników SAP w różnych krajach (na podstawie zgłoszeń w postaci ticketów) dla standardowych modułów SAP i indywidualnych rozwiązań dla klienta
- Szczegółowa analiza problemów i konfiguracja w celu opracowania adekwatnych rozwiązań
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami w zakresie tematów wsparcia
- Odpowiedzialność za klienta lub produkt i regularna analiza zgłoszeń w wyznaczonym obszarze
- Mentoring i budowanie wewnętrznego doświadczenia w zespole
- Wdrażanie małych projektów i zmian w odpowiedzi na konkretne potrzeby klientów
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia przy konfiguracji SAP
- Wiedza i doświadczenie w modułach logistyki SD
- Doświadczenie w pracy w supporcie przy wsparciu systemu SAP i znajomość specyfiki tej pracy
- Płynna znajomość języka polskiego i angielskiego
- Podstawowa znajomość języka niemieckiego
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone tematy
Proponujemy:
- pracę w formie hybrydowej (raz w miesiącu w biurze po okresie wdrożenia)
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie na życie
- Lekcje niemieckiego
- Wyjazdy integracyjne
- Kartę multi-sport
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy suportowej dla więcej niż 1 klienta
- znajomość innych modułów logistycznych: CS, QM, PP