Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Pierwsza linia wsparcia użytkowników w zakresie obsługi sprzętu, systemów (Windows 10) oraz aplikacji w tym O365
- Obsługa zgłoszeń przez system helpdesk
- Serwis sprzętu komputerowego (podstawowa diagnoza, wymiana dysków, zgłaszanie usterek do serwisu zewnętrznego)
- Instalacja różnego rodzaju aplikacji na komputerach użytkowników
- Przygotowanie stanowisk pracy dla pracowników biurowych
- Współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia w celu rozwiązywania zgłoszeń
- Umiejętność wykonywania obowiązków/prac zgodnie ze ściśle określonymi procedurami
- Udział w wewnętrznych projektach IT
Oczekiwania:
- Wykształcenia minimum średniego technicznego
- Minimum 3 lata doświadczenia w rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników
- Komunikatywności, dokładności, samodzielności wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy
- Bardzo dobrej znajomości systemów Windows 10 oraz pakietu MS Office
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
Oferujemy:
- Super szybki proces rekrutacyjny
- Praca zdalna raz w tygodniu
- Prywatna opieka medyczna (Enel-Med pakiet rozszerzony)
- Kafeteria
- Imprezy pracownicze
- Dni kulinarne (1 raz w miesiącu)
- Elastyczne godziny pracy
- Przyjazna i otwarta atmosfera pracy