Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją szczegółowego opisu funkcjonalnego systemu oraz bazy wiedzy dla użytkowników
- Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży, w celu:
- definiowania grupy odbiorców
- organizacji kampanii marketingowych
- definiowania KPI
- tworzenia materiałów promocyjnych
- aktualizacji cennika i parametrów licencjonowania produktu
- Współtworzenie narzędzi produktowo - marketingowych wspierających proces sprzedaży
- Uważne śledzenie postępu rozwoju produktu i funkcji, w celu zapewnienia terminowości zaplanowanych działań, ich jakości i budżetu
- Przełożenie strategii produktowej na jasno określone, mierzalne cele
- Prezentowanie oprogramowania na webinarach, targach i konferencjach oraz w kanałach social media i prasy branżowej
- Monitorowanie rynku
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży IT
- Wiedza z obszaru systemów informatycznych,
- Bardzo dobra znajomość i umiejętności w zakresie pakietu MS Office,
- Umiejętność przekładania funkcjonalności systemu na język korzyści biznesowych,
- Umiejętność pracy w multidysyplinarnym zespole i na rynku międzynarodowym,
- Ustalanie odpowiednich priorytetów, planowanie, delegowanie zadań.
Firma oferuje:
- Możliwość częściowej pracy zdalnej (2 dni w tygodniu)
- Dowolna forma współpracy
- Pakiet Luxmed
- Pakiet Multisport
- Realny rozwój w strukturach firmy
Mile widziane:
- Znajomość praktyk Digital Marketing i PR,
- Znajomość metodyki ITIL / SAM / GDPR,
- Znajomość systemów klasy ITSM,
- Prawo jazdy kat.B i gotowość do wyjazdów służbowych