Zakres obowiązków:
- Wdrażanie i utrzymywanie procesów bezpieczeństwa informacji
- Udział w projektach z zakresu bezpieczeństwa
- Realizacja analizy BIA i analizy ryzyk IT
- Planowanie, prowadzenie i nadzór testów ciągłości działania
- Realizacja wewnętrznych i zewnętrznych kontroli bezpieczeństwa
- Nadzór nad spełnianiem wymogów SZBI w spółce i u dostawców zewnętrznych
- Planowanie i projektowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa
- Nadzór operacyjny - identyfikację i ocenę zdarzeń wpływających na bezpieczeństwo
- Komunikacja z klientami spółki i zewnętrznymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa informacji
Wymagania:
- Praktyczne doświadczenie w realizacji analiz ryzyka i BIA
- Dobrą znajomość norm ISO 22301 I 27001
- Doświadczenie w zarządzaniu ciągłością działania
- Umiejętność prowadzenia lub wspierania audytów bezpieczeństwa IT
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o UoP
- Szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, MultiSport dla Ciebie i Twojej Rodziny, dofinansowanie do nauki języków obcych, ubezpieczenie na życie, karty podarunkowe)
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia
- Odpowiedzialne stanowisko i stabilną pracę
- Pracę w zgranym zespole nastawionym na współpracę, wymianę doświadczeń i tworzącym super atmosferę
- Możliwość rozwijania umiejętności zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami
Dodatkowe atuty:
- Certyfikat ISO27001, ISO22301
- Znajomość regulacji DORA
- Doświadczenie w pracy na rynku finansowym
- Znajomość regulacji rynku finansowego
- Znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych
- Umiejętność analizy ryzyka w łańcuchu dostaw