Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- obsługa sklepów internetowych oraz kontrolowanie poprawności ich funkcjonowania
- współpraca z dostawcami usług kurierskich i dostawcami systemów płatności
- dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz zapewnienie ich dostępności
- podejmowanie działań mających na celu zwiększanie ilości zamówień
- udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące specyfikacji i cen produktów
- realizowanie wpływających zamówień
- opieka posprzedażowa i obsługa reklamacji
- opieka nad treścią i wyglądem strony internetowej
- analiza efektów podejmowanych działań
Oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży B2B
- doświadczenie w zakresie prowadzenia sklepu internetowego
- znajomość specyfiki sprzedaży e-commerce
- dobrej znajomość narzędzi e-commerce
- znajomość narzędzi i trendów marketingu internetowego
- praktyczna wiedza z obszaru marketingu internetowego
- nastawienie na osiąganie postawionych celów
- kreatywność, inicjatywa
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- szkolenia i pakiet medyczny
- przyjazne środowisko pracy