Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Udzielanie pomocy technicznej w obszarze IT (pierwsza i druga linia wsparcia)
- Kontakt z klientem
- Administracja infrastrukturą serwerową, sieciową klienta
- Kontakt z dostawcami oraz firmami serwisowymi
- Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania
- Zarządzanie licencjami MS
- Konfiguracja urządzeń sieciowych, stacji roboczych, serwerów itd
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa
- Przygotowywanie stanowisk pracy
- Nadawanie uprawnień do systemów
- Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
- Wsparcie użytkowników końcowych
Oczekiwania:
- Prawo jazdy kategorii B
- Wykształcenie techniczne - informatyka lub pokrewne (ukończone bądź w trakcie)
- Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość rozwiązań Microsoft
- Znajomość Active Directory
- Znajomość systemów Linux
- Rozumienie elementów systemów mogących mieć wpływ na wydajność infrastruktur
- Podstawowa znajomość rozwiązań Cloud (Azure, GCP)
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w obsłudze systemu zgłoszeń w zakresie zarządzania incydentami i problemami
- Doświadczenie w instalacji, zarządzaniu, administracji systemami serwerowymi zgodnie z potrzebami
Firma oferuje:
- Umowa o pracę lub B2B
- Fajną i luźną atmosferę pracy
- Dofinansowanie do Karty Multisport
- Udział w międzynarodowych projektach
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia oraz realizację projektów
- Duży zakres samodzielności w zakresie stanowiska pracy
- Pracę w młodym, rozwijającym się zespole
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystania umiejętności i możliwość rozwoju
- Pyszną kawę i herbatę
- Eventy firmowe