Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem administratorów i programistów
- Rozwój platformy contact center w modelu SaaS
- Rozwój produktów Klienta
- Automatyzacja procesów maintenance i deployment
- Wyznaczanie kierunków rozwoju technologicznego w firmie
- Nadzór nad procesem R&D
- Zarządzanie ryzykiem technologicznym w organizacji
- Planowanie i kontrolowanie wydatków w obrębie technologii
- Nadzór nad procesami bezpieczeństwa
Wymagania:
- Wiedza i doświadczenie związane z projektowaniem, budowaniem i utrzymywaniem aplikacji, systemów rozproszonych, usług SaaS
- Doświadczenie w liderskich rolach w IT, doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT
- Znajomość i doświadczenie w technologiach:
- Znajomość i doświadczenie w technologiach .NET oraz T-SQL
- Znajomość technologii webservice'ów (REST, SOAP)
- Znajomość systemów kolejkowych (RabbitMQ), oraz NoSqlowych baz danych (ElasticSearch oraz Redis)
- Praktyczna znajomość w zakresie wirtualizacji (XEN/KVM, HyperV) i konteneryzacji (OpenVz, Docker)
- Doświadczenie administracyjne Linux (CentOS 6/7, RHEL)
- Doświadczenie w administrowaniu siecią
- Doświadczenie w zagadnieniach telekomunikacyjnych (w tym na temat styków operatorskich)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (spotkania zespołu w języku angielskim)
Firma oferuje:
- 3 dni zdalnie
- Szkolenia
- Prywatna opieka medyczna - Medicover
- Karta Multisport
- Startupowa atmosfera
Mile widziane:
- Poprzednie doświadczenie jako CTO, Head of Engineering
- Certyfikaty potwierdzające doświadczenie
- Doświadczenie w transformacji do chmur publicznych - Azure, AWS, GCP
- Znajomość platform no code/low code czy narzędzi RPA
Dodatkowe:
Proces rekrutacji
Etap I
Po złożeniu aplikacji skontaktujemy się z Tobą celem umówienia rozmowy.
Zarezerwuj dla nas do 1,5h czasu na tę rozmowę. Rozmowa online.
Etap II
Rozmowa face to face z osobą decyzyjną. Zapraszamy na ul. Grochowską w Warszawie.
Etap III
Podjęcie decyzji - do 4 tygodni od zakończenia etapu II