Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Aktywna pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń dla innych biur za pomocą systemu zarządzania usługami;
- Eskalowanie problemów do wsparcia trzeciej linii lub zewnętrznych dostawców usług, gdy jest to konieczne, upewniając się, że są oni odpowiedzialni za spełnienie celów poziomu usług i dostarczanie regularnych aktualizacji statusu zgłoszeń incydentów oraz, w stosownych przypadkach, do zarządzania incydentami;
- Zapewnianie współpracy w celu rozwiązania incydentów z Globalnym Biurem Obsługi IT, oferując pomoc bez wzywania i dzieląc się wiedzą poprzez tworzenie artykułów wysokiej jakości i jasnej dokumentacji rozwiązań w zgłoszeniach incydentów;
- Zapewnianie terminowych rozwiązywań incydentów na drugim poziomie, aby spełnić ustalone cele poziomu usługi;
- Utrzymanie dokładności składników infrastruktury systemu w bazie zarządzania konfiguracją, stosując uzgodniony proces zarządzania konfiguracją;
- Przestrzeganie procesu zarządzania zmianami, aby zmiany w infrastrukturze systemu odbywały się zgodnie z uzgodnionym procesem i nie powodowały nieplanowanych awarii;
- Uzyskiwanie zgody na udział w działaniach projektowych;
- Identyfikacja, analiza i propozycja rozwiązań dla "znanych błędów" związanych z systemem w ramach proaktywnego zarządzania problemami;
- Pełnienie funkcji zasobu projektu w razie potrzeby, aby zapewnić wsparcie systemu i, w razie potrzeby, dostarczać rozwiązania w uzgodnionych ramach czasowych;
- Upewnianie się, że wydajność, integralność, dostępność i bezpieczeństwo systemów firmy są zawsze zachowane;
- Zapewnianie "ambasadorskiego wsparcia" dla kluczowych pracowników firmy w ramach standardowych procesów;
- Organizacja warsztatów szkoleniowych z technologii w stylu "Genius Bar', aby edukować małe grupy pracowników firmy w zakresie maksymalizacji ich wykorzystania oferowanych przez firmę technologii;
- Reprezentacja firmy na zewnętrznych wydarzeniach wymagających wsparcia technicznego, co może obejmować prezentacje klientów w trakcie procesów ofertowych, wymagających profesjonalnego zachowania;
- Przeprowadzanie indywidualnych spotkań powitalnych, aby przedstawić nowym pracownikom systemy firmy;
Wymagania:
- Tytuł licencjata w dziedzinie informatyki;
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w wsparciu infrastruktury IT, obejmującego ogólne wsparcie i wsparcie rozwiązań niestandardowych;
- Znajomość procesów IT, ogólnych kontroli i zarządzania projektami;
- Znaczne doświadczenie w technologiach pulpitu Microsoft, w tym zaawansowana znajomość systemów operacyjnych pulpitu, takich jak Windows 10;
- Znajomość podstaw ITIL lub odpowiednich certyfikatów;
- Udokumentowana historia sukcesów w realizacji projektów w ramach ustalonych terminów, ograniczeń budżetowych i oczekiwań klientów;
- Dogłębna wiedza na temat sprzętu pulpitowego / PC, z naciskiem na laptopy i komputery Lenovo;
- Wyjątkowe umiejętności obsługi klienta, interpersonalne i prezentacyjne, zdolność do skutecznego komunikowania się z użytkownikami i innymi specjalistami IT za pomocą środków werbalnych i pisemnych;
- Umiejętność wdrażania i konfigurowania aplikacji za pomocą SCCM / Intune;
- Proaktywne dążenie do poprawy efektywności i wyzwania istniejących metodologii technicznych i procesowych, przestrzegając uzgodnionych zasad zarządzania procesami;
- Zobowiązanie do ciągłego rozwoju umiejętności zarówno w biznesie, jak i technologii, dostosowując się do zmieniających się zarządzania technologią i praktyk pracy;
- Silne umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów, wykazujące zdolność do widzenia incydentów lub problemów do rozwiązania;
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim i polskim.
Proponujemy:
- Ciągłe udoskonalanie Twoich umiejętności i kompetencji.
- Angażowanie się w fascynujące projekty globalne i lokalne.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Różnorodne benefity, w tym kompleksowe prywatne ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie grupowe na życie, karta Multisport, program poleceń kandydatów.