Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie nowych pracowników: zorganizowanie ich wyposażenia, skrzynek pocztowych, wymaganego dostępu do systemów, licencji na oprogramowanie, dokumentacji HR i BHP oraz wynagrodzeń
- Współpraca z zarządcą budynku w celu utrzymania dostępu pracowników
- Odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych, paczek, maili
- Koordynacja zamawiania artykułów biurowych
- Pomoc w zarządzaniu wydarzeniami i warsztatami zespołu, w tym research, rezerwacja hoteli i obiektów, koordynacja
- Koordynacja rekrutacji nowych pracowników: współpraca z zewnętrznymi dostawcami, planowanie wywiadów, utrzymywanie rejestrów rekrutacji
- Pomoc w dokumentowaniu wydatków departamentu, w tym oprogramowania i licencji
- Koordynacja wydatków budżetu szkoleniowego
Wymagania:
- Doświadczenie administracyjne i biurowe w wymiarze 2-3 lat, preferowane doświadczenie w szybko zmieniającym się środowisku IT lub tworzenia oprogramowania
- Umiejętność pracy samodzielnej, precyzyjność
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Pozytywne i profesjonalne podejście
- Zdolność do wykonywania wielu zadań w szybko zmieniającym się środowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- System premiowy roczny
- Budżet szkoleniowy
- Opieka medyczna
- Karta sportowa