Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz Klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań i produktów (Microsoft System Center, Cisco UCS, NetApp),
- analiza potrzeb Klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
- udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla Klientów.
Oczekiwania:
- wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
- znajomość produktów firmy Cisco UCS,
- znajomość produktów firmy NetApp,
- doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
- silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
- umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
Proponujemy:
- elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, kontrakt),
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego - liczne szkolenia.