2016-10-01 12:52

Oferta pracy: Oferta pracy IT Inżynier wsparcia sprzedaży - obszar Private Cloud - Microsoft System Center, Cisco UCS, NetAppWarszawa

Zadania:

  • odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz Klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań i produktów (Microsoft System Center, Cisco UCS, NetApp),
  • analiza potrzeb Klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
  • udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla Klientów.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
  • znajomość produktów firmy Cisco UCS,
  • znajomość produktów firmy NetApp,
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.

Firma oferuje:

  • elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, kontrakt),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego - liczne szkolenia.
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Pięć niezbędnych porad, aby rozmowa rekrutacyjna zakończyła się sukcesem
Czego kandydaci oczekują od opisów stanowiska pracy?
Kobiety w branży IT
Prace, które są lepsze, niż się Tobie może wydawać
Czego nie robić po otrzymaniu wypowiedzenia?
Zobacz podobne oferty pracy