Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Praca na zgłoszeniach z dokładną ich dokumentacją
- Analiza zasobów klienta, w tym jego witryny internetowej, pod kątem dostępności danych na potrzebę prowadzenia kampanii marketingu online
- Uruchamianie, weryfikacja, aktualizacja i wyłączanie usług w obrębie marketingowego stacku technologicznego klienta (oraz troubleshooting tychże usług)
- Bieżąca współpraca z zespołami deweloperskimi (rejestrowanie zgłoszeń dotyczących usterek, ulepszanie istniejących usług i tworzenie nowych usług)
- Analiza zgłoszeń problemowych i przekierowywanie spraw do właściwych zespołów (z wynikami przeprowadzonej analizy)
- Analiza usług zewnętrznych dostawców, których obsługa nie znajduje się aktualnie w portfolio, ale zostało zgłoszone zapotrzebowanie na uruchomienie danej usługi
- Opieka nad konkretnym obszarem wiedzy (w którym się specjalizujesz lub będziesz chciał się specjalizować ;)) i dokumentowanie go na wewnętrzne potrzeby zespołu
- Aktywne uczestnictwo w regularnych spotkaniach zespołowych
Oczekiwania:
- Co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomości platform marketingu internetowego:
- Google Ads
- Google Tag Manager
- Google Marketing Platform
- i innych (np. Criteo czy Facebook Advertising)
- Znajomości procesów związanych z zarządzaniem usług IT
- Podstawowej znajomości SQL
- Znajomości JavaScript (lub szczera chęć poznania go ;))
- Umiejętności interpersonalnych
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
Proponujemy:
- Umowę o pracę bądź B2B
- Pracę zdalną bądź pracę z biura w Krakowie
- 26 dni płatnego urlopu na B2B
- Kartę Multisport
- Ubezpieczenie medyczne (LuxMed)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Luźną atmosferę ;)
- Własny komputer
Dodatkowe atuty:
- Znajomość języka niemieckiego (duży plus!)
- Znajomość ITIL'a