Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Realizacja projektów wdrożeniowych w oparciu o platformę ServiceNow
- Wsparcie techniczne użytkowników na 1 linii wsparcia
- Udział w tworzeniu procedur i instrukcji dla użytkowników
- Implementacja i konfiguracja platformy ServiceNow
- Budowa scenariuszy testowych, realizacja i automatyzacja testów
- Ścisła współpraca w zespole projektowym
Oczekiwania:
- Podstawowa znajomość JavaScript, SQL, HTML/CSS lub innych języków programowania (np. C#, .NET)
- Podstawowa znajomość technologii sprzętowej, SSL, TCP/IP
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z dokumentacją techniczną
- Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
- Umiejętność pracy w zespole projektowym
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podejmowania wyzwań
Proponujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość poznania nowoczesnych trendów i technologii na rynku IT
- Możliwość rozwoju zawodowego, osobistego, społecznego, uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna LUX MED, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, lekcje języka angielskiego), imprezy integracyjne i inne dodatki
Mile widziane:
- Znajomość platformy ServiceNow lub innych systemów klasy ITSM
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów IT
- Doświadczenie w testowaniu systemów IT
- Doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników (1 linia wsparcia)