Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Zbudowanie planu marketingowego opartego o mierzalne efekty
- Tworzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych
- Planowanie, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii social mediowych, digitalowych, contentowych i influencerskich
- Rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi digitalowych
- Tworzenie harmonogramów publikacji, obsługa i moderacja profili
- Współpraca z grafikami/programistami
- Prowadzenie kampanii lead generation (sem/email marketing itp)
- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Raportowanie działań
Oczekiwania:
- 1+ doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów social / digital / performance
- Bardzo dobra znajomość obsługi i specyfiki serwisów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, YouTube, Twitter)
- Umiejętność pracy ze wskaźnikami efektywności kampanii
- Znajomość trendów digital i ich umiejętne wykorzystywanie w codziennej pracy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działaniach marketingowych nakierowanych na klienta biznesowego - najchętniej po stronie agencji
- Doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi z zakresu performance marketingu / social marketingu
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji lejków sprzedażowych
- Doskonała znajomość języka polskiego
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B / umowę zlecenie
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Lekcje języka angielskiego
- Świetna aromatyczna kawa
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Autonomię w działaniu
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego