Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Stała współpraca marketingowa z jednym z z dużych vendorów IT,
- Zbudowanie rocznego planu marketingowego opartego o mierzalne efekty,
- Tworzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych,
- Planowanie, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii social mediowych, digitalowych, contentowych i influencerskich,
- Raportowanie działań,
- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- Rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi digitalowych,
- Tworzenie harmonogramów publikacji, obsługa i moderacja profili,
- Współpraca z grafikami/programistami/specjalista SEO,
- Planowanie pracy oraz dbanie o rozwój bezpośrednio podległych pracowników zespołu;
- Pisanie angażujących treści, zarówno dłuższych jak i krótszych,
Oczekiwania:
- Minimum 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów social / digital / performance,
- Bardzo dobra znajomość obsługi i specyfiki serwisów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, YouTube, Twitter),
- Umiejętność pracy ze wskaźnikami efektywności kampanii,
- Znajomość trendów digital i ich umiejętne wykorzystywanie w codziennej pracy,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działaniach marketingowych nakierowanych na klienta biznesowego - najchętniej po stronie agencji,
- Doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi z zakresu performance marketingu / social marketingu,
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji lejków sprzedażowych,
- Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Oferujemy:
- Etat (umowa o pracę / zlecenie / B2B - wybór po Twojej stronie),
- Owoce w pracy,
- Lekcje języka angielskiego,
- Możliwość częściowej pracy zdalnej,
- Elastyczne godziny pracy,
- Świetna aromatyczna kawa,