Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Odpowiedzialność podnoszenie jakości utrzymywania rozwiązań informatycznych na poziomie grupy
- Podejmowanie działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
- Dostarczanie wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i planowanie działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
- Rozwój zarządzania wiedzą i budowę organizacji wiedza zarządzającej
- Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
- Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
- Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie.
- Pełnie roli Incydent Managera i Major Incident Managera (Manager on Duty).
- Pełnie roli Problem Managera
- Wsparcie Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia.
- Zarządzanie procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
- Nadzorowanie procesu event management i zapewnienie jego efektywności.
- Określenie procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania.
- Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania.
- Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia.
- Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego.
- Koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
- Zarządzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request.
- Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT.
- Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy.
- Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów.
- Ciągłe doskonalenie usług oraz ich zakresu oraz poziomu wobec wymagań klientów.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych;
- Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
- Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług;
- Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
- Orientacja na realizację celów biznesowych;
- Umiejętność działania pod presją czasu;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
- Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Proponujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pakiet benefitów:
- prywatna opieka medyczna,
- dodatek rodzinny,
- karta sportowa / lunchowa,
- dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego,
- świeże owoce w każdym tygodniu i pyszną kawę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
Mile widziane:
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
- Certyfikat ITIL;