Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy, posiadającej odziały w całej Europie szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Incydent, Problem Manager Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę B2B / Kontrakt

Zadania:

  • Odpowiedzialność podnoszenie jakości utrzymywania rozwiązań informatycznych na poziomie grupy
  • Podejmowanie działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
  • Dostarczanie wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i planowanie działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
  • Rozwój zarządzania wiedzą i budowę organizacji wiedza zarządzającej
  • Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
  • Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
  • Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie.
  • Pełnie roli Incydent Managera i Major Incident Managera (Manager on Duty).
  • Pełnie roli Problem Managera
  • Wsparcie Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia.
  • Zarządzanie procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
  • Nadzorowanie procesu event management i zapewnienie jego efektywności.
  • Określenie procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania.
  • Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania.
  • Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia.
  • Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego.
  • Koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
  • Zarządzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request.
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT.
  • Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy.
  • Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów.
  • Ciągłe doskonalenie usług oraz ich zakresu oraz poziomu wobec wymagań klientów.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych;
  • Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
  • Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług;
  • Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
  • Orientacja na realizację celów biznesowych;
  • Umiejętność działania pod presją czasu;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
  • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.

Proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Pakiet benefitów:
    • prywatna opieka medyczna,
    • dodatek rodzinny,
    • karta sportowa / lunchowa,
    • dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego,
    • świeże owoce w każdym tygodniu i pyszną kawę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętności analityczne;
  • Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
  • Certyfikat ITIL;
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy