Dla naszego Klienta firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym,specjalizującej się we wdrożeniach oraz kompleksowej obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL Warszawa

Formy umowy: Umowa o pracę

Opis stanowiska:

  • Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
  • Przyjazna współpraca z Klientem,
  • Wspieranie rozwoju systemów,
  • Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

Oczekiwania:

  • Doświadczenia we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center- minimum 1,5-2 lata,
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
  • Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Proponujemy:

  • Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Premię kwartalną
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
  • Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
  • Elastyczne godziny pracy.

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys,
  • Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
  • Znajomość systemów Call Center ( IVR, CTI,Dialer),
  • Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy