Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik Działu Supportu Warszawa

Opis stanowiska:

  • koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi wdrożeniowej i po-sprzedażowej
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników pracujących lokalnie oraz zdalnie
  • monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia w zależności od rodzaju świadczonego wsparcia - telefon/chat/email/wizyta
  • zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
  • zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
  • raportowanie działań Supportu

Oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych projektach technologicznych, w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość (telefon/email/chat)
  • dobrą znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
  • znajomość zagadnień za zakresu telekomunikacji, szczególnie VoIP
  • podstawowa wiedza i zakresu baz danych (Postgress) oraz środowiska programowania .NET
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym

Firma oferuje:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
  • ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
  • możliwość rozwoju zawodowego
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Rekrutacja IT do startupów – 5 najczęstszych błędów

Pięć porad, jak znaleźć nową pracę w nowym miejscu

Przyjaciel (w pracy) potrzebny od zaraz

Jak stać się lepszym programistą Java?

Jak przyciągnąć i zatrzymać Millenialsów?

Zobacz podobne oferty pracy