2016-10-05 17:37

Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik Działu SupportuWarszawa

Realizowane zadania:

  • koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi wdrożeniowej i po-sprzedażowej
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników pracujących lokalnie oraz zdalnie
  • monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia w zależności od rodzaju świadczonego wsparcia - telefon/chat/email/wizyta
  • zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
  • zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
  • raportowanie działań Supportu

Od kandydata oczekujemy:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych projektach technologicznych, w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość (telefon/email/chat)
  • dobrą znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
  • znajomość zagadnień za zakresu telekomunikacji, szczególnie VoIP
  • podstawowa wiedza i zakresu baz danych (Postgress) oraz środowiska programowania .NET
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym

Firma oferuje:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
  • ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
  • możliwość rozwoju zawodowego
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Kreatywne CV kluczem do sukcesu?
Jak unikać wypalenia zawodowego?
HR po pracy część III
Kto nam kradnie czas w pracy?
Jak pokonać strach przed wystąpieniami publicznymi?
Zobacz podobne oferty pracy